Wednesday, April 21, 2010

Pse ju duhet të merrni Brenda Facebook


Image : http://www.flickr.com


Ashtu si shumë prej jush, unë kam harxhuar disa kohë duke respektuar social media marketing furi nga mënjanë. Unë e kam skeptically veten nëse marketing tim të sigurimit publik të vërtetë do të jenë të interesuar në ndjekjen e mua për LinkedIn, Facebook or Twitter. LinkedIn ka kuptim - në fund të fundit, kjo është e gjitha për biznesin. Por Facebook? Unë nuk ishte i bindur. Kjo është ... deri tani. Tani që unë kam mësuar shumë pak për rreth, unë e kam zbuluar se ajo paraqet territorin paeksploruar të çojë brez - territorinse unë nuk mund të qasjes përmes World Wide Web.

Këtu janë disa nga statistikat të cilat ju mund të gjeni interesante:

1. Vëllimi: Statistikat e fundit nga Facebook.com tregoi 240 milion anëtarë aktiv, dhe nënshkrues bazën e saj të moshës 35 + përdoruesit dyfishuar në përmasa mes shkurt dhe prill të 2009. Ajo pret që të ketë 500 milion përdorues deri 2011. Facebook ka një renditje Alexa të 4, që do të thotë se është vendi i katërt më të trafikuara në botë.vëllimi i madh i vendit bën një territor i vlefshëm për eksplorim.

2. Dukshmëria: Rritja e rreth krijon një segment në rritje e Web-it që është i padukshëm për motorët e kërkimit. Pra, si Facebook bëhet edhe më i madh dhe mban përdoruesit e më shumë në brendësi të kopshtit të saj me mure, Web site juaj do të duhet të paraqitet në kërkime rreth ose ju do të humbas në një burim të rëndësishëm të trafikut.

3. Monetization: mbledh rreth një ton të informacionit nga çdo përdoruesprofil. Kjo paraqet një mundësi interesante për të shërbyer reklamat përkatëse dhe në shënjestër. Nëse anëtarët listë aktivitetet dhe interesat që lidhen me biznesin tuaj, reklamën tuaj mund të shfaqet në ekranet e tyre. Nëse një përdorues jeton në një zonë lokale, reklama për bizneset lokale, restorante dhe ngjarjet mund të shfaqet dinamike për ata që janë në zonën në shënjestër.

Kur ju regjistroheni ne bote, ju do të merrni menjëherë drejton?

Ndoshtajo.

Janë më të klientëve tuaj tashmë në Facebook?

Ndoshta, apo ndoshta ju do të jetë një hap përpara tyre.

Vetëm një gjë është e sigurt ...

Facebook është një nga ndërmarrjet rritje më të shpejtë në botë, dhe tani është një kohë e shkëlqyer për fiksim kamionçinë tuaj për këtë automjet-rrufetë të shpejtë të komunikimit.

Gati për të filloni?

Krijimin e një profili Facebook është e lehtë dhe falas. Ju ndoshta tashmë e keni një rreth personalefaqe dhe ngritjen e faqes tuaj të biznesit është shumë e ngjashme. Një ndryshim i rëndësishëm është Page Fan. Përdorimi Faqe Fan biznesit tuaj për të shfaqur informacion në lidhje me kompaninë tuaj, URL Web site tuaj, dhe ngarkoni logon tuaj. Me vetëm disa klikimeve të mausit tuaj, miliona e anëtarëve brenda Facebook do të kenë qasje në faqen tuaj.

Për të parë një shembull, regjistrohu në Facebook dhe vizitoni faqen rreth Heather Sloan copywriting's fan - Heather Sloan copywriting Sigurimeve në Marketing Vështrimehttp://www.facebook.com/home.php # / pages/Heather-Sloan-Copywriting-Insurance-Marketing-Insights/117757105843? ref = nf. Bashkohu me mua dhe të bëhet një tifoz! Nëse tashmë keni një faqe Fan për biznesin tuaj, më ftojnë të jetë tifoz tuaj. Duke qenë një tifoz është i ndryshëm nga të qënit një mik. Kjo ju lejon të bashkëvepruar me një biznes pa hapjen e portës për të gjithë faqen tuaj rreth.

Recommend : ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe !#1 Gas Cooktop Best Quality








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。